Ai intrebări?

Dacă ai întrebări sau nelămuriri legate de produse sau comenzi poți accesa secțiunea noastră cu întrebări frecvente.

Intrebari frecvente
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 100 Euro. Pentru a solicita o refacturare, puteti apela numarul: +40765076107.
Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de De acasa din Romania, va fi livrata in aproximativ 14 zile
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata printr-o solicitare adresa contact@romaniadeacasa.ro sau telefonic la numarul +40765076107 in maxim 2 ore de la plasarea acesteia.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul e-mailului office@romaniadeacasa.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Sfaturi pentru un review de produs reusit

Ne dorim sa aflam parerea ta despre experienta cu produsele comandate de pe site-ul Romania de acasa. Fie ca esti foarte multumit de comanda sau ai intampinat dificultati, testimonialul tau ne ajuta sa ne imbunatatim pe zi ce trece.

Iti oferim cu drag cateva sfaturi de care te incurajam sa tii cont atunci cand redactezi un testimonial:

  • Transmite-ne motivul pentru care ti-a placut/ nu ti-a placut produsul.
  • Spune-ne daca produsul se ridica la nivelul asteptarilor tale.
  • Incearca sa fii cat mai detaliat in exprimare, fara a include link-uri externe sau informatii referitoare la pret si competitie.
  • Spune-ne daca si din ce motiv ai recomanda produsul si altor clienti.

Exista situatii in care testimonialele pot fi respinse pentru nerespectarea unuia sau mai multor criterii din cele de mai jos. Asigura-te ca acestea nu sunt incluse in mesajul tau.

Limbaj neadecvat:

  • Evita folosirea unor termeni care pot jigni sau afecta alti utilizatori si incearca sa transpui mesajul intr-un limbaj prietenos.

Date personale:

  • Ne preocupa confidentialitatea datelor personale. De aceea, te rugam sa nu incluzi informatii legate de adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.

Referire la firma concurenta sau link extern:

  • Ne place concurenta, dar preferam sa o tinem la distanta. Te rugam nu faci referire la alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii si sa nu incluzi link-uri din alte site-uri comerciale.

Informatii legate de pret:

  • Preturile nu se schimba dupa cum bate vantul, insa ele pot fi micsorate in functie de anumite perioade promotionale. De aceea, te rugam sa nu incluzi acest tip de informatie, intrucat pretul poate diferi in momentul vizualizarii produsului de catre alt client.

Incadrare gresita a continutului:

  • Ne dorim sa raspundem tuturor nelamuririlor tale, insa aceasta sectiune este destinata strict testimonialelor pe produs. Daca ai intrebari, te rugam sa le adresezi prin e-mail si echipa Romania de acasa te va ajuta cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Continut in limba straina:

  • Limba noastra-i o comoara, de aceea vrem sa o folosim pe toate caile de comunicare. Ajuta-ne cu un testimonial in limba romana pentru a ne face intelesi in randul tuturor utilizatorilor. Exceptie fac expresiile sau cuvintele de provenienta internationala utilizate pe o scara larga (ex: mouse, notebook, etc.)

Spam:

  • Apreciem ca esti prezent pe site-ul nostru si speram ca esti multumit de produsele enoastre. Te invitam sa folosesti aceasta sectiune pentru a comunica strict informatii legate de produsele pe care le-ai comandat.

Continut dublat:

  • Ne plac testimonialele detaliate, dar…nu e nevoie sa fie si dublate.

Detalii ce nu tin de produs:

  • Parerea ta este foarte importanta pentru noi si clientii nostri. De aceea, te rugam sa incluzi aici cat mai multe detalii care sa se refere strict la produsul pe care l-ai achizitionat (ex: caracteristici, etc.).

Sesizare:

  • Daca vrei sa faci o sesizare, te rugam sa folosesti e-mailul office@romaniadeacasa.ro Echipa noastra te va contacta in scurt timp pentru a-ti oferi o solutie.

In momentul inregistrarii unui anumit Review / Comentariu pe Site, Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Afla mai multe informatii in sectiunea Termeni si Conditii.